BMW a câştigat cursa de 24 de ore de la Nurburgring, eveniment
salutat de toţi fanii şi chiar de cei care se ocupă de
personalizarea BMW-urilor. Astfel
inginerii germani de la G-Power scot în evidenţă două feţe
ale lui G-Power M3 Tornado este versiunea de şosea, având un tuning
ceva mai discret, în timp ce M3 GT2 S se vrea versiunea de circuit,
deşi este omologată şi pentru drumurile publice. Ambele modele au
însă aceeaşi uzină sub capotă, sau mai bine zis vin cu aceleaşi
modificări la motor, adică un compresor preluat de la Alpina B6
GT3, admisie din carbon şi evacuare din titan.
Exprimat în cifre
ambele M3 G-Power dezvoltă 600 CP şi un cuplu de 550
Nm. Valori
care asigură o viteză
maximă de 330 km/h pentru cele cu transmisie DCT şi 320 km/h pentru
versiunea cu cutie manuală. În schimb diferenţa se face la
acceleraţia până la 100 km/h. Pentru că M3 GT2 S are un kit complet
din fibră de carbon, plus alte elemente ale caroseriei din
materiale uşoare, are o masă mai mică cu 150 kg. Astfel
versiunea de top atinge prima sută în 4,1 secunde, cu 0,2
secunde mai puţin decât
Tornado şi cu 0,5 secunde decât cea standard.
Estetic
ambele elogiază victoria de la Nurburgring îmbrăcând culorile
oficiale BMW Motorsport, dar Tornado păstrează trăsăturile mai
apropiate de cele de uzină în timp ce GT2 S vine cu un kit foarte
agresiv, o alură mai evazată şi un eleron gigant. În materie de preţ, în
comunicatul oficiale se vorbeşte doar versiunea GT2 S cea mai
scumpă, care va avea un preţ de pornire de 139.495 euro
plus taxe.